داده تدبیر رهنما
شرکت داده تدبیر
رهنما،
با انگیزه ارائه خدمات متمایز تحقیقات بازار در سال 1390 تاسیس گردید.
داده تدبیر
رهنما،
با هدف بهره گیری از مناسب ترین و مدرن ترین روشها و ابزار تحقیقات بازار
در جهت شناخت و آگاهی از سلیقه مصرف کنندگان ایرانی، با کوله باری از سالها
تجربه تحقیقاتی و اجرایی گام به میدان گذارده است.
سنجش بازار محصولاتی همچون لوازم خانگی، خودرو، مواد غذایی، نوشیدنی ها،
لبنیات، مواد بهداشتی و آرایشی، لوازم کامپیوتری، محصولات صوتی و تصویری و
... همچنین ارزیابی بازار خدماتی چون گردشگری، بانکداری، رسانه ها و
ثمربخشی تبلیغات و غیره ،حوزه های تخصصی فعالیت داده ندبیررهنما
هستند. |